муз.керівник Людмила Цілик
Сьогодні на дистанційному музичному занятті діти прослухали пісню «Медузи». Пригадали музично-пальчикову гру "Маленька рибка", потім на манці намалювали морських медуз і затанцювали веселу руханку "Медузяча родина".
муз.керівниик Людмила Цілик
"Червень співає, про літо сповіщає"
Консультація для батьків
03.06.2025 р.
Сьогодні на дистанційному музичному занятті діти раділи сонячному Літу.
Спочатку прослухали веселу пісню "Літо", потім озвучили казку-шумівку "Літній ранок", а наостанок затанцювали руханку "Тепле літо".
муз.керівник Людмила Цілик
муз.керівник Людмила Цілик
STEM-освіта
STEM-освіта для дошкільників надихає наших дітей - майбутнє покоління винахідників, новаторів та лідерів, проводити дослідження як вчені, моделювати як технологи, конструювати як інженери, творити як художники, аналітично мислити, як математики та грати як діти. Музичні заняття із дошкільнятами можна зробити цікавими і креативними. Запропонуйте дітям створити саморобні маракаси, а потім заграти із ними "Полечку" у веселому оркестрі.
20.05.2025 р.
Сьогодні на дистанційному музичному занятті діти пригадали музично-пальчикову гру "Дощик накрапає", прослухали музичний твір "Жабка" В.Ребікова, потім зробили зі своїх шкарпеток веселих жабенят і влаштували справжній "Жабячий хор". На цей спів прибігла Жабка-пострибушка і заспівала дітям свою улюблену пісню "Ой, дві жабки". Наостанок усі пограли у музично-рухливу гру "Чапля та жабенята".
муз.керівник Людмила Цілик
муз.керівник Людмила Цілик
06.05.2025 р.
Сьогодні на дистанційне музичне заняття до дітей завітали лісові гості.
Лисичка заграла дітям на скрипці, а потім заспівала пісню "Я лисичка, я сестричка".
Зайчик-Вуханчик запросив діточок весело помузикувати на тубусах веснянку
"Ой, на горі жито".
А разом з Ведмедиком діти затанцювали руханку "Ранком Ведмежатко".
муз.керівник Людмила Цілик
29.04.2025 р.
Сьогодні на дистанційному музичному занятті діти познайомилися із музичним інструментом Скрипка. Зачарувавши своєю мелодійністю вона надихнула малят на створення весняної картини! Усі захоплено намалювали свою Весну під музику А.Вівальді. А після весело затанцювали «Весняну руханку».
муз.керівник Людмила Цілик
муз.керівник Людмила Цілик
15.04.2025 р.
Сьогодні на музичному занятті діти разом зі своїми друзями ведмедиками заспівали пісню «Ведмежатко».
Згадали казки у яких є персонаж Ведмідь. Потім за допомогою музичних інструментів озвучили казку-шумівку «Прогулянка Ведмедика». А наостанок разом з ведмежатами затанцювали «Веселу польку».
муз.керівник Людмила Цілик
08.04.2025 р.
Сьогоднішнє дистанційне музичне заняття діти розпочали веселою та теплою веснянкою «Вийди, вийди, Сонечко» і розбудили від зимової сплячки знайомого Ведмедика. Потім усі разом прослухали музичний твір «Ведмідь» і намалювали портрет клишоногого.
А наостанок за допомогою аркуша паперу озвучили казку-шумівку «Прогулянка Ведмедика».
муз.керівник Людмила Цілик
01.04.2026 р.
Сьогодні на дистанційному музичному занятті діти разом зі Свинкою-балеринкою, яка дуже любить танцювати під теплими сонячними промінчиками, закликали Сонечко веснянкою «Вийди, вийди, Сонечко». Потім усі разом пограли у інтерактивну гру «Кого розбудило Сонечко?» і весело затанцювали «Весняну руханку».
«Яку музику варто включати дитині для її розвітку?»
Консультація для батьків
Кожен із нас любить слухати музику. Вона допомагає нам розслабитись або навпаки мобілізувати свої ресурси, активізувати спогади, приємно провести час. Більшість маленьких дітей також дуже люблять музику, адже вона для них є важливим сенсорним досвідом. Музика - найбільш зрозумілий для дітей слуховий подразник, тому що мова знаходиться в зародковому стані, а оточуючі звуки мають свою приналежність. А музика... вона просто звучить, її приємно слухати, під неї приємно рухатись.
Дослідження психологів та нейрофізіологів показали такі результати.
Звуки природи
Саме ambient, що включає спів птахів, дзюрчання води, шум вітру та інші природні звуки, є найбільш корисним для дітей. Людина - частина природи, а маленькій дитині ще дуже мало соціальної складової, тому звуки природи дарують їй відчуття спокою, довіри до світу. Комусь може здатись, що це не музика. Ambient - не структурована, але все ж таки музика. Для дорослих вона може стати корисною під час виконання монотонної роботи, адже допоможе розслабитися і переключитися.
Фольклор
На другому місці – народна музика тієї країни, представниками якої є батьки дитини. Якщо батьки малюка з різних країн, однаково добре йому пасуватиме народна музика обох національностей. Фольклор веде нас до нашого коріння, до предків. Коли ми відчуваємо ґрунт під ногами, багатовіковий багаж мудрості, відбитий у народній творчості, ми знову відчуваємо довіру до світу, ми можемо бути сміливішими у своєму розвитку. Тобто для дитини народна музика має не лише ознайомлювальний характер, а й допомагає відчути підтримку поколінь.
Колискові
Окреме слово треба сказати про колискові. Наспівуючи дитині колискові, які передавалися з покоління в покоління, ви передаєте їй традицію, яка допомагає їй почуватися в безпеці. Крім того, будь-яка колискова, навіть нова для вашої родини, але виконана особисто вами, є важливим ритуалом для дитини, сприяє підтримці емоційного контакту між вами, а її ритм допомагає якісному фізичному та психологічному розвитку.
Класична музика
Ця музика добре структурована, різноманітна за звучанням, має різне емоційне забарвлення. Існують цілі напрями в арт-терапії, які використовують класичну музику для полегшення тяжких психологічних станів та тілесних симптомів людей. Вибираючи класичну музику для дитини, слід подумати про те, якого ефекту ми хочемо досягти у конкретній ситуації. Тому потрібно ретельно прослухати композиції, які Ви обрали, щоб не викликати у дитини емоції, які Ви не хотіли б на даний момент у неї спостерігати. Класична музика розвиває у дитини почуття прекрасного, емоційний інтелект, відчуття структури звуку. При цьому важливо пам'ятати, що не варто слухати з дитиною музику, яка Вам неприємна.
Дитячі пісні
Можливо, вони не несуть жодної художньої цінності, але дитячі пісні – чудовий інструмент для розвитку мови дитини. Спочатку малюк вчиться сприймати на слух текст, розуміти його, а потім у міру розвитку апарату артикуляції і відтворювати слова! Не дарма дитячі пісні складаються з простих слів і часто мають примітивні мотиви, адже у своєму розвитку дитина проходить шлях від простого до складнішого.
Саме ці напрями у музиці вчені відзначили, як найбільш підходящі для прослуховування з дітьми. Але існує безліч музичних стилів і жанрів, з якими теж варто познайомити свого малюка. Адже вся музика - це частина навколишнього світу, а дитина в ранньому дитинстві така цікава!
Головне, щоб від цієї музики отримували задоволення як Ви, так і Ваша дитина.
18.03.2025 р.
Сьогодні на дистанційне музичне заняття завітала Маленька Феєчка.
Вона познайомила дітей із чудовим музичним твором А.Вівальді «Весна». Натхненні звучанням цього твору і голосом скрипки усі разом озвучили казку-шумівку «Прийшла Весна», а потім пригадали і затанцювати руханку «Виглядаєм сонечко».
муз.керівник Людмила Цілик
11.03.2025 р.
Сьогодні на дистанційному музичному занятті закріпили із дітками музично-ритмічні рухи «Крокуємо-стрибаємо», дружньо заспівали пісню «Сірі зайчики».
А потім усі перетворилися на маленьких зайченят і весело затанцювати руханку «Виглядаєм сонечко».
муз.керівник Людмила Цілик
«Шевченко – це той, хто живе в кожному з нас. Він – як сама душа нашого народу, правдива і щира...Поезія його розлита повсюдно, вона в наших краєвидах і в наших піснях, у глибинних, найзаповітніших помислах кожного, чий дух здатен pозвиватись».
(Олесь Гончар)
Сьогодні на дистанційному музичному занятті закріпили із дітками музично-пальчикову гру «Падав сніг на поріг».
А потім закликали Весну веселою «Весняночкою».
За допомогою пластикової пляшечки з водою і соломинки, діти уявили себе дзвінкими, весняними струмочками.
муз.керівник Людмила Цілик
25.02.2025 р. "Ми за Україну"
З родинами вихованців і педагогами нашого закладу відбувся спільний захід-майстерка «Ми за Україну»!
Під час заходу згадали памʼятні лютневі дати, заспівали наш Славень та виготовили янголят, як спомин про усіх, хто віддав своє життя за Свободу та Незалежність нашої країни.
Сопілка - один з найдавніших духових музичних інструментів України, що з'явилися понад двадцять тисяч років тому.
Звучання у сопілки дуже ніжне, в чомусь навіть схоже зі звучанням флейти. Має свистковий пристрій і до десяти пальцевих отворів на своєму корпусі.
Існує, навіть легенда про сопілку:
Як оповідає одна міфічна легенда, богу лісів Пану довелося зустріти і пристрасно закохатися в прекрасну дівчину Сирінгу. Сирінгі же Пан не сподобався. Рятуючись від його переслідувань, вона просила своїх сестер заховати її. Сестри перетворили Сирінгу на очерет біля річки, Пан вирвав очерет і зробив з нього сопілку, яка стала його улюбленим музичним інструментом.
Сьогодні на дистанційне музичне заняття до дітей завітав Котик-захисник.
Котик розповів дітям один кумедний випадок, як він намагався зі снігу спекти пиріг. Разом з дітками Котик зробив пальчикову гімнастику, а потім пограв у музично-дидактичну гру «Марш і колискова». На згадку про заняття діти намалювали для Котика смачну рибку.
муз.керівник Людмила Цілик
Музично-пальчикова гра
"Падав сніг на поріг"
11.02.2025р.
Справжня снігова феєрія панувала сьогодні на музичному занятті! Спочатку дітлахи уважно прослухали музичний твір «Вальс сніжинок», потім на манній крупі намалювали казковий снігопад і наостанок закружляли у сніговому танку!
муз.керівник Людмила Цілик
Це комплекс вправ, які дитина виконує за допомогою музики і віршів. Це корекційна педагогіка, завдяки якій рухи супроводжуються звуком. Педагоги займаються нею з дітьми, щоб виправити мову за допомогою рухів і звукового супроводу. Ці вправи дуже корисні для дітей. Вони розвивають дихання, мову, слух, моторику, творчі здібності.
Сьогодні на дистанційне музичне заняття до дітей прибіг Зайчик-вуханчик.
Разом вони уважно слухали пісню
«Сірі зайчики». Вивчили і заграли логоритмічну пісню-гру «Барабан».
А потім весело затанцювали
улюблений таночок Зайчика.
муз.керівник Людмила Цілик
Слухання
Пісня "Сірі зайчики"
«Чи потрібні дітям колискові
у дошкільному віці?»
Консультація для батьків
Прикро, але сьогодні все частіше малюки засинають у своїх ліжечках під звук працюючого телевізора або комп’ютера. Але ж для нормального розвитку колискова пісня дитині просто необхідна, як ніжні матусині обійми, як материнське молочко.
Вплив співу колискових на дітей важко переоцінити. Батьки знають, як буває іноді непросто укласти малюка спати. Але нічого тут винаходити не потрібно, споконвіку відомо універсальне «снодійне» для дітей - колискові пісні.
У дошкільному віці ще недостатньо скоординовано і не зовсім чітко працюють органи мовного апарату. Колискові лаконічні й чіткі за формою, вони глибокі і ритмічні, тому, повторюючи їх, діти долають недоліки мови.
Головний вплив співу колискових на дітей – є розвиток мовного апарату дитини, формування правильної звуковимови, освоєння інтонаційних багатств і різного темпу мови.
Вплив співу колискових важливий також для розвитку мислення дитини. Від того, які пісні співала йому мама (і чи співала взагалі), залежать характер маленької людини, її фізичне здоров'я, ступінь психологічної стійкості. У колискових піснях завжди затверджується вища цінність займаного дитиною місця. Для повноцінного розвитку малюку важливо знати, що він бажаний і улюблений, його мама - найкраща, а рідний будинок - найтепліший і найзатишніший.
Фахівці називають дуже небезпечною тенденцію перебування дітей в постійному шумі, будь то працюючий телевізор, увімкнений комп'ютер, просто гучна мова. Твердження, ніби дитина «прекрасно» засинає під звуки рок-музики або «попси», частково можуть відповідати дійсності. Тільки малюк не засинає - він впадає в стан зміненої свідомості, кажучи молодіжною мовою, «вирубається». Справа в тому, що при дуже гучних звуках відбувається помітне гальмування діяльності кори головного мозку і розгальмовування підкіркових центрів. Це те саме, що перебувати в стані сп'яніння.
Синдром дефіциту уваги, на щастя, піддається корекції. А ось первинна алекситимія - нездатність висловлювати свої почуття словами - корекції практично не піддається. Є підстави вважати, що емоційний розвиток людини знаходиться в прямій залежності від моделі відносин «мати-дитина» в період раннього дитинства. Відсутність тепла і контакту між мамою і малюком обертається з часом багатьма проблемами.
Тож співайте своїм дітям колискові! Це допоможе їм вирости врівноваженими і доброзичливими людьми. Колискова - це магія. Вона здатна впливати на дитину, викликаючи у неї найсильніші емоції і почуття, такі як ласка, любов, турбота, повага. Зумійте ж правильно скористатися цими чарами!
Сьогодні на дистанційне музичне заняття до дітей знову завітав веселий Гном.
Разом вони заспівали зимову співаночку, розповіли віршик про Ведмедика, а потім вивчили новий таночок.
муз.керівник Людмила Цілик
Г. Шевчук
Мелодекламація — художня декламація віршів або прози з використанням музики. Як прийом мелодекламація існувала в оперному мистецтві, проте з середини XVIII століття в Європі вилилася в самостійний концертний жанр — тексти баладного плану (Ф. Шуберт, Р. Шуман, Ф. Ліст).
Відмінність декламації під фонову музику і мелодекламації в тому, що в мелодекламації дотримується ритміка мелодії, під якою йде читання. Це як спів без дотримання тональності, але з дотриманням ритму.
Сьогодні на дистанційне музичне заняття несподівано завітав Ведмедик, який прокинувся від голосної музики. Діти разом із Ведмедиком слухали казку-шумівку, а потім заспівали йому колискову, щоб Ведмедику затишно і солодко спалося до весни.
муз.керівник Людмила Цілик
Спів є основним засобом музичного виховання. Діти люблять співати і охоче співають. Спів розвиває у дітей музичний слух, почуття ритму, здатність відтворювати голосом мелодії по пам'яті. Так само спів надає велику допомогу і в розвитку мови у дітей.
муз.керівник Людмила Цілик
У вашій кухні ховається цілий оркестр! Він маскується під каструлі та сковорідки та видає цікаві звуки, коли дитина по них стукотить, тренькає і гримить.